Հետևորդ լինելն ավելի լավ է. Diesel ջինսերի ուշագրավ գովազդային արշավը

Հետևորդ լինելն ավելի լավ է. Diesel ջինսերի ուշագրավ գովազդային արշավը

Մեր օրերում գովազդն ամենուր է: Սակայն գովազդային հազարավոր արշավներից ոչ բոլորն են հայտնի դառնում ամբողջ աշխարհում: Լավագույն գովազդները գրավում են միլիոնավոր մարդկանց ուշադրությունը և հսկայական շահույթ բերում ապրանքանիշերին:

Գովազդի հաջողության գրավականն այն է, որ այն վերաբերում է մարդկային համընդհանուր արժեքներին և հետաքրքրում է ցանկացած եկամուտ և կենցաղ ունեցող մարդկանց:

Ներկայացնենք Diesel ընկերություն ուշագրավ գովազդային արշավը:

Հետևորդ լինելն ավելի լավ է, եղիր հետևորդ

Երբևէ ցանկացե՞լ եք լինել հայտնի և սիրված բլոգեր: Ջինս արտադրող Diesel ընկերությունը «Be a Follower» գովազդային հոլովակների շարքով, ցույց է տալիս, թե ինչու է բլոգեր լինելն ավելի վատ գաղափար, քան շարքային հետևորդ լինելը:

Գովազդ ստեղծողներին ոգեշնչել են սոցցանցերը և ընդունված կարծրատիպերն այն մասին, որ ինֆլյուերնսեր լինելը արտակարգ բան է:

Հոլովակներում ցույց են տալիս իրական ինֆլյուենսերների և հետևորդների կյանքը նմանատիպ իրավիճակներում և ոչնչացնում են այն առասպելը, թե հանրաճանաչ լինել նշանակում է նաև երջանիկ լինել:

Օրինակ՝ ինֆլյուենսերներն ուտելուց առաջ պարտավոր են նկարել ուտելիքները, շատ  ուշադրություն դարձնել հագուստի և այլ բաների վրա:

Մի խոսքով, դիտեք հոլովակները, քանի որ դրանք հասարակության կարծրատիպերի զվարճալի արտացոլումն են:

Գովազդային արշավում ներառված էին նաև տպագիր գովազդներ, որոնք  ազդեցիկ մարդկանց կյանքի մասին պատմություններ էին պատմում:

Իսկ դու ո՞րն ես ընտրում՝ բլոգեր, թե՞ հետևորդ: Գրիր մեկնաբանություններում: