McDonald’s-ի արշավը նրանց համար, ովքեր գիշերները չեն քնում

McDonald’s-ի արշավը նրանց համար, ովքեր գիշերները չեն քնում

Մեր օրերում գովազդն այնքան տարածված է, որ գովազդային հազարավոր արշավներից ամբողջ աշխարհում հայտնի են դառնում միայն լավագույնները: Դրանք սիրվում են միլիոնավոր մարդկանց կողմից և հսկայական շահույթ են բերում ապրանքանիշերին:

Իսկ որո՞նք են լավագույն  գովազդները: Նրանք, որ վերաբերում են մարդկային համընդհանուր արժեքներին և հետաքրքրում են ցանկացած եկամուտ և կենցաղ ունեցող մարդկանց:

Այս անգամ ներկայացնում ենք McDonald’s-ի ուշագրավ գովազդային արշավը:

Նրանց համար, ովքեր գիշերները չեն քնում

Սինգապուրում արագ սննդի արտադրողներից մեկը ոգեշնչվել էր իր այն հաճախորդներից, ովքեր գիշերները չեն քնում: Պաստառի վրա ապրանքանիշը ցուցադրեց իրեն ոգեշնչող սիմվոլիկան` ուշ երեկոյան լուսավորված պատուհաններ, ինչպես նաև օգտագործեց այս խորհրդանիշը` յուրահատուկ դիրք զբաղեցնելու և հատուկ առաջարկներ ստեղծելու համար:

DDB կրեատիվ գործակալության տնօրեն Քրիս Չիուն այսպես մեկնաբանեց McDonald's-ի այս գաղափարը.

«Բոլորս էլ գիշերը չենք քնել շատ պատճառներով: Բայց անկախ նրանից, թե որքան ուշ եք արթուն մնում, «McDelivery»-ն ուզում է, որ դուք իմանաք. մենք ձեր կողքին կլինենք»:

Տպագիր գովազդի և հատուկ առաջարկների հետ մեկտեղ, McDonald's-ը ստեղծել է կարճամետրաժ հոլովակ` նվիրված անվտանգության աշխատակիցներին և բոլոր նրանց, ովքեր գիշերները աշխատում են Սինգապուրի ամենահեռավոր անկյուններում:

Պարզապես դիտեք հոլովակը: