7 ապացույց , որ գովազդատուները նույնպես կարող են հումորի հիանալի զգացողություն ունենալ

7 ապացույց , որ գովազդատուները նույնպես կարող են հումորի հիանալի զգացողություն ունենալ

Շատերը վստահ են, որ գովազդը կարող է միայն նյարդայնացնել: Այստեղ Դուք կգտնեք հակառակը ապացուցող օրինակներ։ Անսահման երևակայության և հումորի  շնորհիվ նույնիսկ ամենասովորական արտադրանքը դառնում է հետաքրքիր, իսկ լուրջ բաների մասին տեղեկատվությունն ընկալվում է ավելի հեշտ և դրականորեն, եթե ներկայացվում է հեգնանքով։

 

1․ Ճկուն ատամի խոզանակ

 

2․ Էլեկտրոնային գրքեր՝ «Մեծագույն հեղինակները Ձեր գրպանում»

 

3․ Մոսկվայի կենդանաբանական այգու գովազդ՝ «Ոչ բոլոր կենդանիներն են ձմեռային քուն մտնում»

 

4․ Աշխատանքի գործակալություն՝«Բորբոսնե՞լ ես հին աշխատանքի վայրում»

 

 

5․ Միջոց՝ մարսողության լավացման համար: Երբ ստամոքսում բախումն անխուսափելի է։

 

6․ Օդատարի գովազդ՝ «Թույլ մի տվեք, որ սննդի հոտը դառնա ձեր օծանելիքը»

 

7․ Ոկալի դասեր նրանց համար, ովքեր որպես Բեյոնսե կամ Էդ Շիրան չեն ծնվել։