Ֆեյսբուքն արդեն երկար ժամանակ է հիանալի հարթակ է դարձել բիզնեսը զարգացնելու համար և այն ունի մի շարք գործիքներ և հնարավորություններ, որոնց օգտագործումը կնպաստի ձեր բիզնեսի զարգացմանը: Դե ինչ, ներկայացնենք Ֆեյսբուքի 6 հնարք բիզնես էջերի համար
1. Chatbot
Chatbot-ը արդյունավետ գործիք է բիզնեսի և հաճախորդների հաղորդակցման համար: Անհրաժեշտ է chatbot- ին կցել հաճախորդի տվյալների ընդարձակ ցանկը, նշել զրույցի մի քանի սցենար: Այս գործքի միջոցով կարելի է և թեթևացնել աշխատանքը, և ամրապնդել հարաբերությունները հաճախորդների հետ:
2. Cover photo
Cover-ը ձեր այցեքարտն է: Օգտագործեք Facebook-ի Cover-ը՝ ձեր բիզնեսը գովազդելու նպատակով: Փոխեք Cover-ները, եթե ունեք հատուկ առաջարկներ. պատմեք մարդկանց այդ մասին: Տոներին պատրաստեք թեմատիկ Cover-ներ, փորձեք հետաքրքիր տեսանյութեր տեղադրել: Մի մոռացեք կոչեր անել ձեր Cover-ներում և ներառել հիմնական և կարևոր տեղեկատվությունը:
3. Նշումներ
Facebook- ի գրառումների դինամիկ «հասցեն» փոփոխական է. Երբ գրառումները շատ են, կարևոր ինֆորմացիան կարող է մնալ ներքևում: Հետևաբար, եթե ունեք կարևոր հրապարակում, չեք ուզում այն կորցնել տեղեկատվության տարափի մեջ, ապա հարկավոր է «փակցնել» կարևոր հրապարակումը նշանի օգնությությամբ, որ այն երևա էջի սկզբում, կամ օգտագործել «նշումներ» գործառույթը: Եթե ձեր էջում ունեք վաճառող հրապարակումներ, անպայման օգտագործեք վերոնշյալ գործառույթները:
4. Կոնտակտներ
Կատարեք կոնտակտային տվյալների հարցումներ ձեր էջում և ստեղծեք տվյալների բազա, որ հետագայում օգտագործեք հաճախորդների հետ կապ հաստատելու համար:
5. Վերահրապարակում
Ձեր բաժանորդները տեսնում են ձեր էջի բովանդակության մոտ 5% -ը:Վերահրապարակեք հին պոստերը: Գտեք լավագույն հրապարակումներն ու օգտագործեք դրանք կրկին: Անհրաժեշտության դեպքում կարող եք թարմացնել հին տեքսերն ու բովանդակությունը:
6. Շրջանակներ
Կարող եք հետաքրքիր շրջանակներ պատրաստել Facebook-ի նկարների համար` նվիրված կոնկրետ իրադարձությունների : Դրանք օգտագործվում են էջի գլխավոր լուսանկարներում և ուղիղ եթերներում: Սա էլ է տարբերվոլու լանսովոր միջոց