10 խորհուրդ` կոնտենտի միջոցով ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար

10 խորհուրդ` կոնտենտի միջոցով ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար

Սոցիալական մեդիա հարթակներն օգնում են ստեղծել կապ լսարանի և ապրանքանիշի միջև, ներշնչել վստահություն և առաջացնել  հետաքրքրություն: Եվ կոնտենտի միջոցով հնարավոր է հասնել ավելի մեծ արդյունքի, քան պարզապես գովազդի միջոցով: Սակայն եթե վերջին շրջանում նվազել են ձեր էջի դիտումներն ու լայքերի քանակը, ուրեմն խնդիրեր կան էջի ներգրավվածության ու օրգանական հասանելիության հետ կապված:

Ուրեմն ինչպե՞ս բարձրացնել ներգրավվածությունն ու ,դրա հետ մեկտեղ, օրգանական հասանելիությունը:

1. Անձնավորեք ձեր բրենդը. պատկերացրեք, որ ձեր բրենդը մարդ է

Ստեղծեք անհատականություն, ոճ ու լեզու, որով շփվում եք լսարանի հետ: Շփման ոճը պետք է համապասխան լինի բրենդին, և դուք պետք է պատասխանեք մեկնաբանություններին ու նամակներին նույն ոճով, որով կատարում եք հրապարակումներ:

Ահա ասվածի վառ օրինակներից մեկը` ամերիկյան արագ սննդի ցանց Wendy’s-ի էջից.

2. Ստեղծեք ռազմավարություն և բովանդակության ծրագիր (նույն ինքը՝ կոնտենտ պլան)

Բացի բրենդի «լեզու» մշակելուց, դուք պետք է հստակ հասկանաք, թե ինչ նպատակներ են դրված ձեր առաջ և ինչ գործողություններ պետք է կատարել դրանք իրագործելու համար:

3. Ստեղծեք երկխոսություն

Հասանելիությունը բարձրացնելու համար անհրաժեշտ են մեկնաբանություններ: Թեթև և ոչ բացահայտ ձևով «դրդեք» ձեր հետևորդներին մեկնաբանություններ թողնել. տեղադրեք հրապարակում, որի տակ կծավալվեն քննարկումներ, հարցրեք հետևորդներից խորհուրդներ կամ խնդրեք գրել կարծիքներ:

4. Արագ և ակտիվ արձագանքեք մեկնաբանություններին

Հարց տվեցիք ու ստացաք պատասխան՝ անմիջապես շարունակեք երկխոսությունը, կամ պարզապես շնորհակալություն հայտնեք մեկնաբանությոն համար: Եթե հետևորդները տեսնեն, որ իրենց մեկնաբանությունները հենց այնպես չեն, նրանք ավելի կոգևորվեն և ավելի հաճախ կսկսեն թողնել մեկնաբանություններ:

5. Օգտագործեք ճիշտ նկարներ

Մշակեք հրապարակումների համար  հատուկ դիզայն, որպեսզի դրանք տարբերվեն և ճանաչելի լինել հազարավոր այլ էջերի հրապարակումների շարքերում:

6. Ընկերացեք հետևորդների հետ և հիշեք ամենակտիվներին

Նրանք, ովքեր առավել հաճախ են արձագանքում ձեր հրապարակումներին, ձեր լավագույն ընկերներն են: Պահեք շփումը նման հետևորդների հետ առցանց: Անհատական շփումը կախվածություն է առաջացնում ապրանքի և ապրանքանիշի նկատմամբ: Բացի այդ, նվիրված հետևորդներն ու հաճախորդները UGC-ի (user-generated content) հիանալի աղբյուր են: Կենդանի, իրական լուսանկարները, տեսանյութերն ու արձագանքներն այն են, ինչ հաճախորդները կարող են ձեզ տալ, և դուք կարող եք ներառել դրանք ձեր կոնտենտ ծրագրում:

7. Տեղադրեք վստահելի և արդիական բովանդակություն

Հրապարակեք արդիական նորություններ, կատարեք ուղիղ հեռարձակումներ, հետևեք թրենդային մեմերին, սկանդալներին, որոնք կարող եք խաղարկել ձեր հրապարակումներում:

8. Հստակ արտահայտեք ձեր կոչը՝ որևէ գործողություն անելու հետ կապված

Եթե հրապարակման նպատակն է մարդկանց ուղղորդել առցանց խանութ, որտեղ հայտնվել են նոր իրեր, ուղղակիորեն ասեք դա: Ի դեպ, Ubimarket-ում առկա են նոր խանութներ՝ իրենց տեսականիով հարդերձ: Անցեք հղումով և ծանոթացեք խանութներին և ապրանքատեսականուն: Իսկ եթե խանութ ունեք, գրանցեք այն մեր համակարգում:

9. Հրապարակումներ կատարեք ոչ թե ձեզ համար, այլ՝ մարդկանց:

Հիշեք, որ ձեր էջի կոնտենտը նախատեսված է հետևորդների համար: Հետաքրքրեք նրանց, պատմեք հետաքրքիր պատմություններ, ցույց տվեք ձեր ապրանքների յուրահատուկ հատկանիշները: Զվարճացրեք, ստիպելով վերադառնալ ձեր էջ և սպասել նոր հրապարակման, հետևաբար՝ նոր ապրանքի:

10. Նոր էքսպերիմենտներ կատարեք

Վերոնշյալ կետերից յուրաքանչյուրի մեջ մի նոր բան ավելացրեք ձեր կողմից, փորձեր արեք, ռիսկի դիմեք: Կիրառեք նոր գործիքներ և ստանդարտից դուրս ձևաչափեր:

Եվ մի մոռացեք Like սեղմել, քանի որ ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր է: