Mail.ru Group-ը մշակել է հերթերի ճանաչման տեխնոլոգիա՝ օգտագործելով համակարգչային Vision տեսողությունը

Mail.ru Group-ը մշակել է հերթերի ճանաչման տեխնոլոգիա՝ օգտագործելով համակարգչային Vision տեսողությունը

Mail.ru Group-ը մշակել է հերթերի ճանաչման տեխնոլոգիա՝ օգտագործելով համակարգչային Vision տեսողությունը:

Երբ հերթն ընդլայնվում է, համակարգը նախազգուշացում է ուղարկում ադմինիստրատորներին:

Mail.ru Group-ը սկսել է թեստավորել հերթերի ճանաչման տեխնոլոգիան՝ օգտագործելով Vision համակարգչային տեսողությունն ու ինքնուսուց նեյրոցանցերը: Ծրագրի գործընկերն է MRG Tech Lab-ը, vc.ru- ին հայտնել է ինտերնետային ընկերության ներկայացուցիչը:

Vision-ը հաշվում է իրական ժամանակում հերթում գտնվող մարդկանց թիվը մեկ վայրկանից պակաս ժամանակում, իսկ երբ «սահմանը» գերազանցվում է, այն ծանուցում է ուղարկում սպասարկող անձնակազմի վահանակին: Միևնույն ժամանակ, համակարգչային տեսողությունը գերազանց դրսևորում է իրեն նույնիսկ այն դեպքում, երբ մարդկանց ուրվագծերը ծածկում են միմյանց, ասում է Mail.ru Group-ի ներկայացուցիչը:

Բացի այդ, Vision-ը հետևում է տարածքի տարբեր հատվածներում մարդկանց բաշխմանը: Օրինակ, եթե սուպերմարկետի բաժիններից մեկում ավելի շատ այցելուներ են հավաքվում, ադմինիստրատորը ստանում է ծանուցում, քանի որ այնտեղ հավանաբար ապրանքներ ավելացնելու կամ խորհրդատու հրավիրելու անհրաժեշտություն կլինի:

Ինչպես պարզաբանել են ընկերությունից, համակարգչային տեսողությունը աշխատում է նաև եղանակային տարբեր պայմաններում, օրինակ ՝ ձյան ժամանակ լեռնադահուկային հանգստավայրում:

Տեխնոլոգիան հնարավոր է հարմարեցնել հաճախորդի կարիքներին: Ընկերությունը չի բացահայտել Vision-ի արժեքը. դա կախված է հաճախորդի պահաջներից և կարիքներից, կոնկրետ իրավիճակից:

Vision-ը արդեն փորձարկում է անցնում մի շարք տրանսպորտային և արդյունաբերական ձեռնարկությունների հետ, սակայն Mail.ru Group-ըգործընկեր կազմակերպությունների անունները չի հայտնում: