Դուք Ինստագրամում նոր հրապարակումներ եք կատարում, զբաղվում եք Ինստագրամյան էջի զարգացմամբ, սակայն տեսնում եք, որ լայքերի քանակը չի ավելանում: Առանձնացրել ենք 13 խորհուրդ, որ կօգնեն ավելացնել ձեր գրառումների հավանումների քանակը:
1. Տարածեք հրապարակումներն այլ սոցիալական ցանցերում ևս
Եթե ցանկանում եք զարգացնել ձեր բիզնեսը սոցիալական ցանցերում, Ինստագրամը, հավանաբար, միակ հարթակը չէ: Ինստագրամում նոր հրապարակւմ կատարելուց անմիջապես հետո տարածեք այդ հրապարակումն այլ սոցիալական ցանցերում նույնպես. VKontakte, Facebook, Twitter և այլն:
Կանոն N1. Առիթ տվեք մարդկանց այցելելու ձեր ինստագրամյան էջև մի բավարարվեք նրանով, որ, և մեկ այլ սոցիալական ցանցում այդ հրապարակումն արդեն արժանացել է լայքերի: Օրինակ, փակցրեք բովանդակության միայն մի մասը և բաժանորդներին ասեք, որ շարունակությունը կարելի է դիտել Instagram- ում:
Ի դեպ, խաչաձև հրապարակումները ոչ միայն գրավում են մարդկանց ուշադրությունը նոր հրապարակման վրա, այլ նաև ստեղծում են լրացուցիչ բովանդակություն սոցիալական ցանցերի ձեր էջերի համար:
2. Գրեք գրավիչ նկարագրություններ
Պարզ, բայց շատ օգտակար խորհուրդ. Գրեք հետաքրքիր և տեղեկատվական նկարագրություններ Ինստագրամի հրապարակումների համա: Որոշ մարդիկ կարծում են, որ Ինստագրամը նկաների համար նախատեսված սոցիալական ցանց է, և հրապարակումներում երկար տեքստերն անտեղի են: Դա այքան էլ այդպես չէ: հենց այն պատճառով, որ ինստագրամում են շեշտ ը դրված է վիզուալի՝տեսքի ու նկարների վրա, դժվար է հետևորդներին զարմացնել պարզապես բարձրորակ նկարներով, հետևաբար՝ անհրաժեշտ է տեքստ:
Գրեք նկարին լրացնող հետաքրքիր տեքստ, պատմեք ձեր փորձի մասին, հետևորդների կարծիքը հարցրեք, և հնարավորությունը, որը հետևորդը լայք կսեղմի, կավելանա:
3. Օգտագործեք գործողության դրդող արտահայտություններ
Մարքեթինգի ոսկե կանոնը. Եթե ուզում ես հետևորդի կողմից գործողություն ստանալ, ուղղակիորեն նրանց խնդրիր դա անել: Ցանկանո՞ւմ եք ավելի շատ լայքեր ունենալ Ինստագրամում: Հրապարակումների նկարագրության վերջում ավելացրեք գործողության դրդող արտահայտություն՝ ձեր էջի զարգացման համար;
4. Խելամտորեն օգտագործեք հեշթեգերը
Հեշթեգերն օգտագործելն առաջին միտքն է, որը գալիս է, երբ ցանկանում եք ավելի շատ լայքեր: Սակայն պետք է ճիշտ օգտագործել դրանք: Մի դրեք չափազանց հայտնի հեշթեգեր, որոնք որևէ իմաստ չեն պարունակում: Խուսափեք ծեծված և ընդհանրական հեշթեգերից` #beauty, #nature և այլն: Դուք իրական օգտատերերից լայքեր չեք ստանա: Ավելի լավ է տեղադրել մի քանի պակաս հայտնի հեշթեգեր, որոնք իրականում պարունակում են այն, ինչ գրված է ձեր գրառման մեջ: Այսպիսով, դուք կարող եք գրավել նոր լսարան, ստանալ ավելի շատ լայքել և խուսափեք ձեր էջ սպամ էջերի ներխուժումից:
5. Լայքեք և մեկնաբանեք ձեր հետևորդների գրառումները
Եթե ցանկանում եք լայքեր ստանալ,ուրեմն ինքներդ էլ լայքեր դրեք: Հետևեք ձեր բրենդի վերաբերյալ նշումների Ինստագրամում ծանուցումների կամ բրենդավորված հեշթեգի միջոցով և մի մոռացեք լայք սեղմել և մեկնաբանություն թեղնել այդ հրապարակումների տակ: Մարդկանց հաճելի կլինի տեսնել, որ դուք ուշադրություն եք դարձնում իրենց հրապարակմանը, և նրանք, ամենայն հավանականությամբ, կսեղմեն լայքի սրտիկը ձեր ապագա գրառումների տակ:
6. Շփվեք հետևորդների հետ մեկնաբանություններում
Մի ծուլացեք և պատասխանեք ձեր հրապարակման տակ հետևորդների մեկնաբանություններին, հատկապես, եթե ձեզ հարց են տալիս: Ինչքան շատ եք շփվեք ձեր հետևորդների հետ, այնքան հավատարիմ կլինեն նրանք և չեն զլանա լայք սեղմել:
7. Դիտեք ձեր հետևորդների սթորիները
Միանգամից նշենք, որ խոսքը հատուկ ավտոմատացված ծառայությունների մասին չէ: Ինչպես լայքերն ու մեկնաբանությունները, այնպես էլ սթորիները պետք է դուք դիտեք: Դրանք կարող են լինել նոր հետևորդների սթորիները կամ ձեր ապրանքանիշի անունը պարունակող սթորիներ:
Սա շատ պարզ մեխանիզմ է, որն ամրապնդում է հետևորդների վստահությունը: Եթե մարդիկ զգան, որ իրենց սթորին ոչ թե մարդ է դիտում, այլ՝ ծրագիր, դա ոչ միայն արդյունք չի տա, այլև կարող է հակառակ ազդոցություն ունենալ:
8. Սթորիում ևս տեղադրեք նոր հրապարակումը
Նոր հրապարակո՞ւմ եք կատարել: Կիսվեք դրանով ձեր սթորիում: Հետևորդների մի մասը հնարավոր է բաց էթողել ձեր հրապարակումը նորությունների բաժնում, բայց, հավանաբար, կնկատի սթորիների բաժնում:
9. Կիսվեք հիշողություններով սթորիներում
Ո՞վ ասաց, որ Ինստագամում միայն նոր հրապարակումները կարող են լայքեր հավաքել: Անգամ հենց Ինստագրամն է հիշեցնում ձեզ հին հրապարակումների մասին և պարբերաբար առաջարկում կիսել հրապարակուներով, որ կատարել եք մեկ կամ երկու տարի առաջ: Հիշեցումները կարող եք գտնել ծանուցումների բաժնում: Կիսվեք դրնացով ձեր սթորիներում և խնդրեք ձեր հետևորդներին հավանել դրանք:
Մի մոռացեք կրկին կիսվելնաև այն հին գրառումներով, որոնց մասին Ինստագրամը չի հիշեցնում; Գտեք ձեր էջից հետաքրքիր հրապարակումներ և տեղադրեք դրանք ձեր սթորիներում:
10. Խնդրեք հետևորդներին կիսվել ձեր գրառմամբ ընկերների հետ
Եթե կարծում եք, որ գրառումը հետաքրքիր է ոչ միայն ձեր հետևորդներին, ապա խնդրեք նրանց ուղարկել դա իրենց ընկերներին կամ նշել նրանք մեկնաբանություններում: Դա արեք այն դեպքում, եթե միանգամայն վստահ եք, որ ձեր հրապարակումը չի նյարդայինացնի այն մարդկանց, ում ցուցադրվել է: Հակառակ դեպքում ոչ միայն կվատնեք ձեր ժամանակը, այլև կստանաք մի շարք բացասական մեկնաբանություններ:
Այս մեխանիզմը հիմնականում օգտագործվում է Ինստագրամում մրցույթներ անցկացնելիս, բայց այն կարող է օգտագործվել ամենասովորական հրապարակումների համար:
Օրինակ. Կարծիք հրապարակեք որևէ իրավիճակի մասին և խդրեք հետևորդներին կիսվել իրենց կարծիքով, ինչպես նաև հրավիրել իրենց այն ընկերներին, ովքեր նույնպես ասելիք ունեն: Այսպիսով, դուք ստանում եք ոչ միայն նոր լայքեր, այլև բարձրացնում եք լսարանի ներգրավվածության մակարդակը:
11. Միացրեք գովազդ
Եթե ցանկանում եք ավելի շատ լայքեր ստանալ, սակայն չունենք արտառոց մտքեր կամ ժամանակ, պարզապես վճարեք Ինստագրամին և այն կբերի բաղձալի լայքերը: Գովազդ միացրեք նոր հրապարակման վրա և սպասեք նոր լայքերի, մեկնաբանությունների և բաժանորդների:
12. Պարբերաբար տեղադրեք նոր հրապարակումներ
Սա ամենապարզ և ամենատարածված, բայց միևնույն ժամանակ լավագույն խորհուրդն է: Եթե անընդհատ նոր բովանդակություն եք հրապարակում, ձեր հասանելիությունը ավելանում է ևավելանում են նաև լայքերը: Մի ակնկալեք շատ լայքեր, եթե ամսական մեկ հրապարակում եք կատարում:
Պարբերաբար հրապարակումներ կատարելը լավ նշան է ոչ միայն լրահոսի ալգորիթմների բարելավման համար, այլև՝ մարդկանց համար: Եթե հազվադեպ եք թարմացնում ձեր Ինստագրամը, բաժանորդները կարող են մոռանալ, թե ով եք դուք:
Իսկ դուք լայքերն ավելացնելու ի՞նչ մեթոդներ գիտեք: