13 օրինակ, որտեղ արտադրողները փորձել են հիմարեցնել գնորդներին: Բայց երբ տեղեկացված ես, դժվար է քեզ խաբել: Մենք թույլ չենք տա ձեզ խաբել:
Մարքեթոլոգները ստեղծագործ մարդիկ են, նրանք մոգոնում են նորանոր եղանակներ ապրանքների և ծառայությունների սպառողներին գրավելու համար: Նրանք հիանալի հասկանում են սպառողների հոգեբանությունն ու մանիպուլիացիայի ենթարկում մեր գիտակցությունը՝ երբեմն օգտագործելով ոչ այդքան ազնիվ մեթոդներ: Օրինակ, փաթեթավորման վրա նրանք օգտագործում են խոշոր տպագիր տեքստ, որը իրականությանը չի համապատասխանում: Կամ «մեծացնում են» ապրանքների չափը` պիտակի վրա XL գրվածքը կիրառելով: Այսպես է հիմնականում վարվում Dove ընկերությունը:
Համացանցի ակտիվ օգտատերերը կիսվում են, թե ինչ հնարքներ են օգտագործում հայտի ապրանքանիշերը, որպեսզի ավելի շատ գումար կորզեն մեր գրպանից: Այսպիսով, ահա որոշ ապրանքանիշերի խորամանկ հնարքները:
1. Փաթեթի վրա նշվում է, որ ապրանքի չափը սովորականից 2 անգամ մեծ է:
Բայց դա, իրականում, այդպես չէ: Ապրանքը նույնն է, գրվածքն է տարբեր:
2. Խոշոր տառերով տպագրություն. «100% կենսազերծելի»:
Գնորդին թվում է, թե խոսքը փաթեթավորման մասին է և նա գնում է հենց այս փաթեթավորմամբ սուրճը՝ հավատալով, որ այդ քայլով մեծ օգուտ է տալիս բնությանը:
Եվ միայն շատ ուշադիր կարդալով է նկատում ստորև նշված փոքր տեքստը. «Փաթեթավորումը վերամշակելի չէ, չի քայքայվում»:
3. Հյութի տուփի վրա խոշոր տառերով գրված է. «100% հյութ»:
Որպես կանոն, այս մակագրությունը կարդալուց հետո մենք այլևս ուշադրություն չենք դարձնում փոքր տեքստին, որտեղ գրված է շարունակությունը «… և այլ բաղադրիչներ»:
4. Խորամանկ տեխնիկական լուծումների օգնությամբ՝ մարքեթոլոգները ստեղծում են պատրանք, իբրև ապրանքի պարունակությունն ավելի շատ է:
Ահա մի քանի օրինակ:
5. Նշում են, որ ապրանքը ավելի մեծ չափսեր և ծավալ ունի, բայց իրականում այն նույնն է:
6. Կպչուն պիտակները փակցնում են այնպես, որ գնորդները չտեսնեն, որ տարան լցված չէ մինչև վերջ:
7. Տուփերը մեծ են, բայց դրանք ամբողջությամբ լցված չեն: Իրականում, կարելի է ասել, մենք վճարում ենք օդի համար:
8. Ահա խորամանկ միջոցներ` գնորդին ախորժելի արտադրանքով գայթակղելու համար:
Եվ միայն գնում կատարելուց հետո է բացահայտվում հնարքը:
9. Մեծ փաթեթներում պարունակվում է նույն քանակությամբ պրոդուկտ, ինչ սովորական փաթեթի մեջ:
Եվ ամենից հաճախ՝ ավելի բարձր գնով:
10. Քողարկում են գովազդային թերթիկները:
Մարդիկ էլ կարծում են, թե դրանք սխալ կայանելու համար տուգանքի թերթիկներ են:
11. Տեղադրում են «բեռնել» կոճակը էկրանին ամենաներքևում:
Մինչ այցելուն գտնի այն, մոտ 10 անգամ կսեղմի գովազդի վրա:
12. Գնորդին ստորաբար խաբում են՝ կեղծ մակագրություններ տպելով:
Խոշոր տպագրությամբ տեքստն ասում է. «Հարստացված է A վիտամինով»:
Փոքր տպագրությամբ տեքստն ասում է. «Վիտամին A՝ պարունակությունը 0%»:
13. Հատուկ գրում են ակցիայի պայմանները փոքր տեքստով` գնորդին մոլորեցնելու համար:
Եկեք բոլորս հիշենք այս հնարքները և այլևս թույլ չտանք արտադրողներին մեզ մատների վրա պտտել:
Իսկ դուք հանդիպե՞լ եք որևէ խաբկանքի՝ հայտի ապրանքանիշերի կողմից: