Ժամանակները փոխվում են, և մենք փոխվում ենք նրանց հետ: Այն, ինչ, կարծես, վերջերս, նորաձության վերջին ճիչն էր , անհետանում է խանութի դարակաշարերից և վերածվում է մեյնսթրիմի: Իսկ մարդիկ սկսում են հետևել նոր թրենդերի։ Այդ պատճառով որոշեցինք առանձնացնել այն 5 թրենդերը, որոնցից արդեն ժամանակն է հրաժարվել։
1․ «Տիկնիկային» թարթիչներ
Վերջերս ավելի ու ավելի քիչ աղջիկներ են հակված ունենալ «տիկնիկային» թարթիչներ: Այժմ թրենդային է բնական գեղեցկությունը։ Դուք ստիպված չեք գեղեցիկ զգալու համար դիմել նման մանիպուլյացիաների: Այնուամենայնիվ, դասական երկարացումը, որն ընդգծում է տեսողության խորությունը և մի փոքր երկարացնում թարթիչները, դեռևս տեղին է:
2․ Քրոսբոդի պայուսակ
Գոտու ներքևից կախված փոքրիկ պայուսակը նույնպես կարողացավ դառնալ հակաթրենդ: Փոխարենը եկավ իրանի մակարդակի վրա, ավելի կարճ գոտի ունեցող մոդելը։
3․ «Մաշված ջինսեր»
Ջինսերը միանշանակ հիմնական զգեստապահարանի կարևոր մասն են: Ջինսերի՝ ծնկներին անցքերով, «մաշված» ոճը, որը գրավեց զանգվածային շուկան 2015 թվականին, այժմ անհույս հնացած է: Ներկայումս դիզայներները, շատ դեպքերում, հրաժարվում են նման դեկորից ՝ անցյալում թողնելով պատահական տեսքի և հագուստի սերը:
4․ Պլիսային կիսաշրջազգեստներ
Պլիսային կիսաշրջազգեստները դարձան 2016-ի հիմնական թրենդերից մեկը: Հատկապես նորաձև էր միդի երկարությունը ` մի փոքր ծածկված ծնկներով: 2019-ին փոքրիկ ծալքերով, նուրբ կիսաշրջազգեստները գնորդների մոտ չեն առաջացնում նույն հուզմունքը, ինչ 3 տարի առաջ էր:
4․ Գիշերազգեստային ոճի հագուստ
2017-ին Instagram-ի աստղերն ու բլոգերները հայտնի դարձրեցին գիշերազգեստային ոճով հարմարավետ հագուստը: Բայց «անկողնային հանգստությունը» ամբողջ օրվա ընթացքում՝ երկար ժամանակ թրենդային չմնաց։ Արդեն իսկ 2019-ին, ոճի թրենդայնությունը պակասեց, և շատերը նախընտրում են նման զգեստներ կրել հիմնականում տնային միջավայրում: